Tieners en Volwassenen
Hieronder vind je het overzicht van de beschikbare yogastijlen

Aanbod Yogastijlen

FlowPower

Strong Flow/Power yoga

Houden je lichaam en geest wel van een uitdaging, dan zijn deze yogasessies zeker iets voor jou. We gaan voor het stevigere yogawerk en spreken elk spiertje in je body en mind aan. Power to the yoga!

Schrijf je in

Mindful

Mindful yoga

Met onze aandacht volledig bij elke beweging, elke ademhaling, werken we tijdens deze rustige yogalessen aan balans tussen lichaam en geest. We leren (opnieuw) luisteren naar ons lichaam en maken het zo weer sterker door meditatie, pranayama (ademhalingstechnieken), asanas (yogahoudingen) en relaxatie. Een zucht van verlichting, een bedhead en een ontspannen lichaam en geest tot gevolg.... Ideaal om te onthaasten en stress te verminderen. Ook hebben de oefeningen een gunstig effect op alle organen, lymfe-en zenuwstelsel, ... Yoga beoefenen heeft een positieve invloed op de gezondheid en het welbevinden.

Schrijf je in

Stretch&Restore

Stretch&Restore yoga

In deze yogasessies streven we naar een diepe relaxatie. Door het gebruik van props (kussens, riemen, bolsters, blocks,...) tijdens een beperkt aantal poses kom je in een zalige staat van ontspanning. Deze yogavorm kalmeert lichaam en geest en is door zijn ondersteuning, rust en zachtheid een ideale yogavorm wanneer je nood hebt aan een zachte langzame manier van bewegen met het oog op totale relaxatie. Ook geschikt voor mensen met spier- en vermoeidheidsproblemen of bepaalde hardnekkige blessures.

Schrijf je in

Prenatal yoga

Prenatal yoga

Zwanger zijn... Het is een spannende tijd! In de zwangerschapsyoga gaan we aan de slag met ademhalingstechnieken, je veranderende lichaam, je vragen, beweeglijkheid, gronding, je voorbereiding op je bevalling, je bevalling... Je leert medezwangerina's kennen, wisselt ervaringen en belevenissen uit en bereidt je heel bewust voor op dit mooie, spannende nieuwe leven. Beleef en geniet!

Schrijf je in

Postnatal yoga

Postnatal yoga

New babies, new mamas... Na je bevalling gaat weer een heel nieuwe wereld voor je open, ook voor je lichaam en je mind. In de postnatale yoga gaan we hiermee aan de slag: we gaan stap voor stap en met respect voor je lichaam de spieren in je rug, buik en bekken opnieuw sterker maken. Je krijgt yogahoudingen en ademhalingstechnieken aangereikt die zowel kracht als zachtheid stimuleren en die je zo, naast een fit lichaam ook een fitte, frisse geest kunnen bezorgen. Je hebt geen yoga-ervaring nodig voor deze postnatale sessies. Indien je voor je bevalling al een yogapractice had, wordt in deze sessies een vlotte overgang naar je gewoonlijke practice opgebouwd. Starten kan vanaf een zestal weken na je bevalling.

Schrijf je in

Yinyoga

Yinyoga

In yinyoga besteden we aandacht aan het versoepelen en versterken van het bindweefsel en de gewrichten. Yinyoga is een rustige yogastijl die een ideale aanvulling vormt op actieve yogavormen zoals de flowyoga, maar ook op een actieve levensstijl.

Schrijf je in